Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
  • TAB - Kolejny element
  • SHIFT + TAB - Poprzedni element
  • SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
  • SHIFT + ALT + H - Strona główna
  • SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
  • SHIFT + ALT + 1 do 2 - Wybór menu
  • ESC - Anulowanie podpowiedzi

Nr 118/2010 z dnia 13.05.2010 r. w sprawie postępowania o zamówienie publiczne na zadanie związane z remontem drogi osiedlowej nr 863 w Domaszkowie.

 

Zarządzenie nr 118 /2010

Burmistrza Miasta i Gminy Międzylesie

z dnia 13 maja 2010 roku 

w sprawie postępowania o zamówienie publiczne na zadanie związane z remontem drogi osiedlowej nr 863 w Domaszkowie. 

na podstawie: art. 10 ust. 1, art. 18 ust. 1 i 2, art. 19 ust. 2, art. 21 ust. 1, 2 i 3, art. 40 ust. 1, 2 , art. 43 ust. 1, art. 45 ust 2 i 4, art. 85 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn . zm.) - zarządzam:

§ 1

Wszcząć i przeprowadzić postępowanie o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane pod nazwą: "Remont drogi osiedlowej nr 863 w Domaszkowie" o numerze geodezyjnym 863, o nawierzchni asfaltowej grysowo-żwirowej”, w zakresie ustalonym w „Szczegółowej Specyfikacji Technicznej i przedmiarze robót”.

§ 2

Odpowiedzialnym za przygotowanie postępowania, a w tym przygotowanie dokumentacji (ogłoszenia, SIWZ) o zamówienie publiczne jest kierownik Referatu Rolnictwa i Gospodarki Nieruchomościami Pani Wiesława Szyrszeń.

§ 3

  1. Ogłoszenie o postępowaniu, a także informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty w sposób określony przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych umieści specjalista ds. zamówień publicznych Piotr Kensicki.

  2. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej Zamawiającego umieści specjalista ds. zamówień publicznych Piotr Kensicki.

§ 4

Do przeprowadzenia postępowania przetargowego powołuję Komisję Przetargową i określam zakres czynności poszczególnych jej członków:

1) Piotr Kensicki– Przewodniczący Komisji – otwarcie ofert, badanie spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, badanie i ocena ofert, przedłożenie Kierownikowi zamawiającego propozycji wykluczenia Wykonawców, odrzucenia ofert, wniosków o powołanie biegłych i ekspertów, wnioskowanie o unieważnienie postępowania, złożenie propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty oraz przedłożenie protokołu z postępowania,

2/ Wiesława Szyrszeń - Zastępca Przewodniczącego - badanie spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, badanie i ocena ofert,

3/ Ewa Siwek – sekretarz – prowadzenie dokumentacji przetargowej, a w tym sporządzenie protokołu, badanie spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, badanie i ocena ofert.

4/ Krzysztof Ważgint - członek komisji przetargowej. 

§ 5

Określam:

1/ termin publikacji i umieszczenia ogłoszeń o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych – 14.05.2010 r.,

2/ termin i miejsce składania ofert - 07.06.2010 r., do godz. 11.00, Urząd Miasta i Gminy Międzylesie, Sekretariat, pokój Nr 7,

3/ termin i miejsce otwarcia ofert: 07.06.2010 r.,godz. 11.15, Urząd Miasta i Gminy Międzylesie, pokój Nr 14,

4/ termin związania ofertą – 30 dni od dnia wskazanego jako termin składania ofert.

5/ wysokość wniesienia wadium - 5.000 zł 

§ 6

Zarządzenie powierzam do wykonania Przewodniczącemu Komisji Przetargowej 

§ 7

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Międzylesie, dnia 13 maja 2010 r.

Burmistrz Tomasz Korczak


 

Podmiot udostępniający: RGG
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: Ewa Siwek
Data wytworzenia: 13.05.2010 r.
Wersja XML