O G Ł O S Z E N I E
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektor w Referacie Infrastruktury Technicznej i Gospodarki
Burmistrz Miasta i Gminy Międzylesie ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy w Referacie Infrastruktury Technicznej i Gospodarki
Urzędu Miasta i Gminy Międzylesie
I. NAZWA I ADRES JEDNOSTKI
Urząd Miasta i Gminy Międzylesie
Plac Wolności 1, 57-530 Międzylesie
II. OKREŚLENIE STANOWISKA
- Stanowisko podinspektora w Referacie Infrastruktury Technicznej i Gospodarki
- Komórka organizacyjna – Referat Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Urzędu Miasta i Gminy Międzylesie.
III. OKREŚLENIE WYMAGAŃ
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) wykształcenie wyższe techniczne.
2. Wymagania dodatkowe od kandydatów:
1) biegła znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, poczta elektroniczna);
- znajomość przepisów prawa, tj. ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Prawo zamówień publicznych; ustawy o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym; ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne; ustawy Prawo budowlane; kodeksu postępowania administracyjnego; - skrupulatność, rzetelność w prowadzeniu spraw na stanowisku pracy, kreatywność i komunikatywność;
- preferowane doświadczenie w pracy w administracji na stanowiskach pokrewnych oraz doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu podobnych czynności.
IV. GŁÓWNE ZADANIA WYKONYWANE NA STANOWISKU PRACY
1. W zakresie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym m.in. prowadzenie spraw dot.:
a) przygotowywania i prowadzenia procedury związanej ze zmianą miejscowego planu
zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Międzylesie oraz zmiany studium
uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Międzylesie;
b) przygotowywania materiałów do oceny aktualności studium i planów miejscowych;
c) sporządzania wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
2. W zakresie ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne m.in. prowadzenie spraw dot:
stałej aktualizacji danych związanych z nazewnictwem ulic, numeracji porządkowej nieruchomości.
3. W zakresie ustawy Prawo budowlane m.in. prowadzenie spraw związanych z przygotowywaniem i prowadzeniem procesu inwestycyjnego.
4. W zakresie ustawy Prawo zamówień publicznych m.in. prowadzenie spraw dot:
przygotowywania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w trybie ustawy
- Prawo zamówień publicznych oraz wg procedur określonych przez Burmistrza, udział w pracach komisji przetargowej.
5. W zakresie ustawy kodeks postępowania administracyjnego - prowadzenie procedur administracyjnych.
6. Przygotowywanie i prowadzenie projektów realizowanych przez Referat Infrastruktury Technicznej i Gospodarki, dofinansowywanych ze środków UE
i budżetu Państwa.
V. INFORMACJE O WARUNKACH PRACY
1) praca na pełny etat,
2) praca w godzinach od 7:15 do 15:15 w poniedziałek, środę, czwartek i piątek oraz
w godz. 8:00 do 16:00 w każdy wtorek.
3) wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca
2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. Nr 50, poz.
398 z późn. zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miasta
i Gminy Międzylesie,
4) wynagrodzenie wypłacane z dołu, na dwa dni przed dniem kończącym każdy miesiąc,
5) praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
6) kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientami Urzędu,
VI. WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
VII. WYMAGANE DOKUMENTY
- list motywacyjny
- curriculum vitae (cv) wraz ze zdjęciem,
- kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem dowodu osobistego (obie strony),
- dokumenty potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje (oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem),
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe oraz nie toczącym się postępowaniu karnym, - oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni
z praw publicznych - świadectwa pracy z poprzednich miejsc pracy lub zaświadczenie aktualnego pracodawcy stwierdzające staż pracy (inne dokumenty według uznania kandydata),
- oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.) w celach przeprowadzenia naboru.
VIII. OKREŚLENIE TERMINU I MIEJSCA SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych i opisanych odpowiednio kopertach na adres: Urząd Miasta i Gminy Międzylesie, pl. Wolności 1, 57-530 Międzylesie, z dopiskiem:
”Nabór na stanowisko podinspektora w Referacie Infrastruktury Technicznej
i Gospodarki” - w terminie do 14 kwietnia 2014 r. do godz. 11.00 w pok. nr 7 (sekretariat Urzędu).
W przypadku przesyłki pocztowej ważny jest dzień jej wpływu do Urzędu (data stempla pocztowego – data nadania nie ma znaczenia).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.miedzylesie.pl
Pracownikiem upoważnionym do bezpośrednich kontaktów z kandydatami jest Sekretarz Miasta i Gminy Międzylesie Aleksandra Kruk tel. 74 8126 327 lub 74 9126 347.
Międzylesie, 31 marca 2014r.
BURMISTRZ
(-) Tomasz Korczak
Wersja XML