nr 49/2011 w sprawie wyboru koordynatora czynności kancelaryjnych w UMiG
Zarządzenie Nr 49/11
Burmistrza Miasta i Gminy Międzylesie
z dnia 21 marca 2011
w sprawie: wyznaczenia koordynatora czynności kancelaryjnych
Na podstawie § 2 ust. 2 załącznika nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( Dz. U., Nr 14, poz.67) zarządzam, co następuję:
§ 1
Obowiązki koordynatora czynności kancelaryjnych powierzam Pani Oldze Ziętara, jako osobie prowadzącej archiwum zakładowe.
§ 2
Do zadań koordynatora czynności kancelaryjnych będzie należał bieżący nadzór nad prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnej, w szczególności w zakresie właściwego doboru klas z wykazu akt do załatwienia spraw, właściwego zakładania spraw
i prowadzenia akt spraw.
i prowadzenia akt spraw.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz
/-/ Tomasz Korczak
Podmiot udostępniający: | Sekretarz MiG |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Aleksandra Kruk |
Data wytworzenia: | 30.03.2011 r. |